19 oktober 2014

Bloggmiddag

Snyggt uppställt....glöm det när nyfikna ungar ska va med.
Men fick en favvo rätt snabbt...armbandet, kommer gjuta fast det på armen nu.

Herrejävlar va kul kväll jag hade. Så najs å träffa alla nya bekantskaper. Tack Anna & Sofia som trixade ihop detta. Tackar mig själv för att jag drog ur tummen & anmälde mig till detta evenemang & att jag inte bangade ur i sista stund för visst va det lite pirr i magen innan  när man skulle iväg på raj raj med noll koll (i stort iaf). Tyckte jag kunde vara mig själv, mitt sanna galna jag. Goodiebagen va heavy, milt uttryckt...& en extra lite gåva i utlottningen till mig blev ett presentkort (en trappa ner från jobb) på Espresso House. Väldigt skoj.

Idag har jag firat min 37-åriga födelsedag samt vår 7-åriga bröllopsdag. Bjöd släkten på godis från goodiebagen, till middag testade vi taco kryddmixen, utan salt fick den ej godkänt av alla utom mig såklart. Jag tyckte den va helt OK. Läppbalsam från Neked lips trillade snabbt ner i min ficka eller som min 3-åring sa när hon ville åt mina grejer "mamma får jag titta i din fitta"...hmm. Vill även passa på att tacka restaurang Kitchen and table och servitrisen som glömde mitt vin vid två tillfällen samt tjoppade en tallrik i huvet på mig. Men det gör inget, sånt händer, men dricksen uteblev. Julmiddagen med jobb 2012 intogs där och vid det tillfället tappade ena servitrisen ett vinglas över en av kollegorna. Man kan säga att det är där det händer.....



Ett stort tack & bock till sponsorerna för en magisk goodiebag.
Bars & vattenflaska från Svenskt Kosttillskott,
 Kryddmix från Spicemaster
Body Cream från Emma S
Bars från Nutrilett
Shake från Allévo
Seaweed snack från Nutri-Nick
Läppbalsam från Naked Lips
Tandtråd från Plackers
Basik fotkräm från EFI
Halstabletter från Fisherman's Friend
Lipikar Baume AP från L'Oréal
Tandkräm från Colgate
Tepåsar från Mighty Leaf
Trosskydd från Tena
Tamponger från Reddville
Colour Collector från Dr. Beckmann
Bindor & etui från Libresse
Prover & parfym från NUXE
Teisseire Mix & Go från Saturnus
Vitaminer från Acrilex
Glass-pops & slickepott från Pufz
Praliner från Chocolatte
Godis & laktosfri choklad från de Bron,
 Bokmärkespinne från Vackert Udda
Body butter, nagellack, parfymprov, rabattcheck & makeuprådgivning från The Body Shop Väla
Budskapsarmband från LJ Wildheart
Vanthållare från LillaGrodan Design
Julkort från Meekatt Media
Filmcheckar från SF Anytime
Presentkort från Solentro

Vinster:
Pläd från AsIf4476
Rivsalt från Rivsalt
Produkter från Rosenserien
Presentkort från Espresso House
Armband från Yeni Design
Dildo från Lustjakt
Bondage Tape från MartinShop
Presentpåse från The Body Shop Väla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar