17 juli 2017

Semester, löpning å ny mobb

Härlig start på semestern. Först en löptur i morgonsolen. Lite styrka för armar innan dusch å grötfrukost med familjen. Möte på banken där gemensamt konto å sparkonton till barnen bland annat nu är fixat. Solen har strålat hela dagen i princip men jag har fått min garderob städad vilket inte gjorts rejält sedan vi flyttade in i huset för fyra år sedan tror jag. Kassar är laddade till loppis å soptunnan fick sin del. Ett besök på bibblan å äntligen fick jag ro att fixa ny mobil, fick bli en Galaxy S7...kommer dock på posten om några dagar å min gamla Galaxy 5 Neo kunde jag köpa loss för några hundra så nu kommer jag ha den när jag tränar å går på rajraj. Grillat på kvällen å lite choklad till magen..tror jag får ta ett glas åxå...det är ju ändå semester. Alla glada å nöjda tror jag....en bra dag helt enkelt.

Må så gott ❤❤❤


Blev av egen fri vilja förflyttad till min verkstad med lite av hemmagymmet under semestern....brukar träna i lillmöras rum när hon inte är här men eftersom jag går upp i ottan å tonåringar sover halva dan så fick det bli så här för att jag ska kunna göra nåt.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Dags för bloggfest. Kanske är du sugen på komma.
    Kika in här för med information!

    http://daysbyjohanna.se/2017/july/bloggfest.html

    SvaraRadera