08 maj 2018

Lite blandat i vardagen

 När man hittar en bild i mobben man inte visste om....tur den är oskyldig. Har vart lite extra fumlig ett tag... råkat ringa fel, messa fel, svarat fel. Tur man kan skratta åt det.

 Makes my life a little easier and more beautiful.... i 35 sekunder. Yes....

 Detta är ett tjejhus....vi gör tjejsaker...ansiktsmask, målar naglar osv osv.

 Vi gör slime med glitter.... lir vackert  kung bling ÖVERALLT.

 Vi går till grannen å badar i deras uppvärmda pool för Vi har inte ens fått upp våran utan vatten.

 Tant dricker INTE kaffe....aldrig nånsin. Men "missbrukar" istället te i alla dess smaker.

 Allt kan hända så även i eurovision. Snart har vi resultatet från semi1. Jag har mågra favoriter....Estland, Irland, Litauen å Azerbajdzjan.... känns som jag ska få ont i halsen, va är det för trams....jag menar från det ena till det andra. Imorron kommer min galna topstjej som jag längtar.

Ciao ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar