06 maj 2018

Rastat Bettan å selfiestick

Helgjobb betyder tidiga morgonturer om det ska bli nåt. När man kommer hem halv sju är man inte särskilt laddad. 


Idag blev det nästan 25 km lätt cykel. Krockade nästan med ett rådjur. Kan bara garva åt tanken OM  det skett å vi kravlat omkring på vägen i nån knäpp dans. Fantastiskt vacker morgon. I veckan som kommer ska jag testa köra ett låååångt pass. 

På jobbet va det lugnt antar att de flesta höll sig ute i det friska å njöt av solen. Ingen utskällning idag bara glada kunder. Selfiepinnar... (sorry Märta)...selfiestick är bra grejer, speciellt när man tappar talförmågan å ändå vill få till en bra bild. Dessutom behöver jag en ny popsocket. Märkte att min börjat släppa ...inte ok. 

Ledig imon å är det inte sol å varmt då kommer jag kapitulera å emigrera till ...ja va fan vet jag. 

Ciao ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar