03 maj 2018

Varje steg räknas

Här är jag, Anna. Försöker ta en lunchpromme varje dag på jobb. Äter en lättare lunch för att inte bli så trött. Kämpar med vikten, är ganska stark. Vill bli starkare och minska min värk. Känner mycket eller inget. Min man säger att jag är svart eller vit...jag håller inte helt med men ibland stämmer det. Mamma till tre döttrar....som jag ska bänka in den starkaste styrkan någon qwinna besitter. Have fun å va inte så jävla tunnel trångsynt. Shit happens. Va snällare än vad du vill ibland, lyssna å va tyst. Lika ofta skrik å säg det DU vill. Älska ofta å mycket, krama å le. Våga chansa....sjukt svårt å läskigt men vad har du att förlora? Jag är inte så kaxig men önskar jag va. Men jag ler ofta å är ganska söt. Drömmer mycket å älskar musik. Armageddon eller Dirty Dancing är mina filmer..... har ofta mer koll än vad jag inland borde. Parabolöron å röntgenögon
 ....så nu vet du liiiite om mig.

 Ciao ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar