25 april 2018

Funktionell beröring

Hmmm är det en förkylning på G mån tro??? Vägrar så inibövelen...imon har jag ego-dag... akupunktur, kiropraktik å massage. Mini ska till bvc på 5-årskoll. Jag ska till gymmet på kvällen å testa nya rump-passet...efter BP. Ryggen är ju där den är. Känner ingen förbättring efter ytterligare en vecka med piller, krämer, stretch...å mera stretch. Värker mer efter träning men nu skiter jag i det å inbillar mig att det går över ju mer jag tränar. Känner mig trött å matt på situationen men jag blir knappast gladare av att sitta still. Så nån förkylning har tant inte tid med...å på lördag är det bloggmiddag på Pinchos...å jag hoppas på utgång å party. Jag vill dansa så det så.

Förresten så köpte jag en ny vetekudden idag....lovar dyrt å heligt att inte tutta eld på den åxå.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar